Ombre

Ombrehår är så jäkla snyggt! Det har blivit så inne på sistone..
Har lust att tona mina toppar till ljusare så att
man får det där klassiska ombrehåret! En toning håller väl endå inte i sig så länge? Det är nog värt ett försök.

Hoppade ju ur senast då jag och min vän skulle få det gjort hos en frisör.. Hehe. Börjar bli rätt så trött på mitt hår just nu. Det är så dött och slitet. Får helt enkelt ta tag i det och göra något någon dag..  Borde man göra någon helt dramatiskt? Kanske klippa lugg igen? eller till axlarna? Vet inte.  


Dip dye är också fint, men ombre med ljusare ton är nog mer ''naturligare'' och passar till det mesta. Många kändisar har just ombre hår. Speciellt Rachel Bilson är så söt! Fast hon passar ju iförsig i allting. 
Ska se när det blir av..

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-06-28 @ 21:41:32
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0